TvDanmark er godt tilfredse med seeningen af Big Brother. Nu hvor reality-programmet går ind i sin anden uge var programmet med til at give TvDanmark 2 den bedste weekend-share i 4 år. Både lørdag og søndag var der - på trods at hård konkurrence - mange seere, der valgte at se Big Brother. Søndag kl. 20-21, havde TvDanmark 2 en kommerciel share i målgruppen 15-30 på hele 43.4 %.
Informationschef Lars Kaspersen siger: "Seertallene har været støt stigende siden premieren og er yderst tilfredsstillende for os. Vi er specielt glade for at seernes interesse vokser allerede nu, inden dramaet for alvor intensiveres i Big Brother på torsdag. Big Brother beviser igen, at det er verdens stærkeste tv-format."
På torsdag går Big Brother ind i sin anden - og helt nye - fase, når Big Brother - The Wall begynder. En gennemsigtig væg stilles op midt i huset og vil dele Big Brother beboerne i to grupper - en fattig og en rig. |