Kontakt os






 

Metronome udvider og satser digitalt
Mandag 12. januar 2015
Af Karsten Jensen
 
Metronome Productions tager hul på det nye år med etablering af en ny digital afdeling, der vil servicere såvel selskabets nuværende tv-kunder som nye kunder fra andre brancher.


Målet med afdelingen er dels at ruste et af Danmarks største produktionsselskaber til en ny digital virkelighed, dels at tilbyde Metronomes store erfaring med at fortælle historier til virksomheder og organisationer, der vil kommunikere visuelt på en lang række nye platforme.

"Vi oplever en stigende efterspørgsel fra både tv-stationer og virksomheder efter indhold, der er udviklet og produceret målrettet til alle andre platforme end traditionelt tv. Derfor vil vi nu bruge vores ekspertise i historiefortælling til at producere indhold direkte til tv- stationernes on demand-tjenester og til de mange forskellige behov, virksomheder har for at kommunikere visuelt med deres interessenter," siger administrerende direktør, Kent Nikolajsen i en pressemeddelelse.

I spidsen for den nye afdeling kommer to erfarne kvinder fra henholdsvis tv- og marketingbranchen. Tine Bendix (foto - denne side) rykker fra sit nuværende job som programchef på Metronome over som indholdschef for den nye afdeling, mens Metronomes nuværende kommercielle chef, Sofia Wulff (foto - forside), bliver afdelingens anden chef med fokus på salg og branding.

"Det er vigtigt at kunne håndtere både de mange forretningsmæssige og kreative muligheder. Afdelingens mål er ikke at kunne producere fuldfede tv produktioner til store budgetter, men tværtimod at være både kreativ og effektiv, så kunden får optimalt ud af sine investeringer," siger Kent Nikolajsen.

Den nye afdeling starter nu og går i gang med sine første produktioner i løbet af foråret.



Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002