Kontakt os






 

TV 2 lancerer nye produkter
Onsdag 27. oktober 2004
Af Karsten Jensen
 
I kampen for at øge væksten på TV 2 iværksættes nu en række nye produkter. TV 2 sælger reklamer til otte forskellige medieplatforme og nu udvides med det de kalder ’hospitality-del’.
Introduktionen sker også fordi TV 2s kunder har ytret ønske om mere kreativitet og nytænkning forklarer TV 2s salgs- og marketingsdirektør Flemming Rasmussen i dag til Børsen.

De nye ’hospitality-aktiviteter’ kan eksempelvis dreje sig om eksklusive rejser til store sportsbegivenheder, evt. med mulighed for at komme backstage. Der bliver tale om aktiviteter, som lægger sig direkte op ad TV 2s underholdningsprogrammer. Det kan for eksempel være en firmatilpasset udgave af programmet ’Hvem vil være millionær’, en tur i Jeopardy-studiet, 100 billetter til ’Scenen er din’ eller en forhandlertur til landskamp i Parken, som inkluderer en eksklusiv briefing af TV 2 Sportens Flemming Toft, skriver Børsen.

I første omgang begynder TV 2 ikke at sælge alle sine pakker, men afventer sine erfaringer inden alle produkter lanceres. Produkterne ventes heller ikke at indbringe plus på regnskabet med det samme.

”…i første omgang er meromsætningen heller ikke det drivende. Målet er at vise markedet, at det har en relevans at bruge alle vores platforme. Men på længere sigt vil et større brug af alle vores platforme være forudsætningen for en fortsat vækst,” siger Flemming Rasmussen til avisen.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002