Kontakt os






 

Advertising Effectivenss Awards uddelt
Fredag 7. november 2008
Af Karsten Jensen
 
Den 4. november 2008 uddelte DRRB i samarbejde med TV3 og Dansk Annoncørforening den eftertragtede Advertising Effectiveness Award til den reklame-kampagne, der har haft den bedste effekt.
Prisen blev uddelt for 7. gang i Danmark. Vinderen blev reklamebureauet Saatchi & Saatchi sammen med Goviral og tøjfirmaet Quiksilver for deres virale kampagne om en gruppe surfere, dynamit og søerne i København.

Filmen er blandt andet set på Youtube mere end 33 millioner gange – og denne pris viser, at kreativitet, underholdning og effektivitet nemt kan smeltes sammen, hvis man har den rette ide, den rette gennemførelse og det rette medie at eksponere sig i.

Værten ved prisoverrækkelsen var Lars Hjortshøj. Han kunne uddele 2. pladsen til Ota Solgryns ’Senõr Laudrups opskrift på succes’, mens 3. pladsen gik til Carlsberg for deres ’drenge-univers’.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002