Kontakt os






 

Advertising Effectiveness Award 2008
Mandag 27. oktober 2008
Af Karsten Jensen
 
Den 4. november 2008 uddeler DRRB i samarbejde med TV3 og Dansk Annoncørforening for 7. gang Advertising Effectiveness Award til de reklamebureauer, der har bidraget flot til deres kunders forretningssucceser med succesfulde kampagner.


Værten ved prisoverrækkelsen er Lars Hjortshøj og han skal overrække prisen til en af følgende kampagner:

”Altid friskbagt” for Lantmännen Unibake
”Señor Laudrups opskrift på succes” for PepsiCo OTA Solgryn
”Tag stilling nu – en kampagne for beslutsomhed” for Sundhedsstyrelsen og Transplantationsgruppen
”Carlsberg Pilsner” for Carlsberg
”Neutral – Allergi-ekspert” for Blumøller
”Sony Ericsson – Game, Set & Match med Caroline Wozniacki” for Sony Ericsson
”Quiksilver’s Dynamite Surfing” for Quiksilver
”Fittness World udfordrer high-end markedet og løber med kunderne” for Fittness World
”Synoptik – lidt skarpere” for Synoptik samt ”Høje hoveder – bred effekt” for Cybercity.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002