Kontakt os






 

Ø-dyst og kærlighedsjagt succes for TV3
Tirsdag 10. september 2002
Af Karsten Jensen
 
TV3 havde mandag premiere på det nye kærlighedsprogram 'Den Eneste Ene'. Programmet havde 338.000 seere. Da der var flest kiggede 465.000 seere med.
TV3s direktør Jesper Grønholdt er meget tilfreds med seertallet på 'Den Eneste Ene':
- Det er en utrolig flot premiere for dette nye programkoncept. Hele 46 pct. de 15-30-årige kvinder, som havde mulighed for at se TV3 og som havde åbnet for TV, valgte at følge dette program. Det er dejligt at det i den grad lykkes at lave et program, som den planlagte målgruppe i den grad tager imod.

Da Robinson Ekspeditionen tidligere på aftenen i gennemsnit havde 766.000 seere, blev det en meget stor aften for TV3 – ifølge TV3. Da der var flest seere under ø-rådet, var der 960.000 seere, hvilket er 2.000 flere seere end i sidste uge. Blandt de 15-50 årige havde TV3 i går en kommerciel share 30,2 mod 29,1 sidste år. For Robinsonafsnittet var der tale om et fald på 21.000 i forhold til første afsnit; men en stigning på 185.000 i forhold til sidste år, svarende til en stigning på 32 pct.

Der var ikke så mange, som så TV denne mandag, som sidste mandag. Det kan man også se på 'Hvem vil være millionær?' Programmet faldt med 48.000 seere fra 611.000 til 563.000 blandt TV3-seerne. Blandt de seere, som har mulighed for at se såvel Millionæren som Robinson, foretrækkes Robinson Ekspeditionen. I hele landet så 843.000 seere Millionæren, hvilket er et fald på 8 pct. i forhold til sidste uge.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002