Kontakt os






 

MTV får nyt PR-bureau i Danmark
Mandag 19. februar 2007
Af Knud Hyllested
 
MTV Danmark vil styrke sin position over for seere, mediebureauer og antenneforeninger og har til formålet hyret et nyt PR-bureau.
”MTV Danmark er i gang med at videreudvikle sit produkt både til brugerne og til annonce- og distributionsmarkedet,” siger MTV’s landechef for Danmark Caper Bengtson til Berlingske Tidende. MTV agter bl.a. at satse på større synlighed rundt om i landet i form af bl.a. events.

For at optimere den strategiske kommunikation har MTV indgået aftale med bureauet Geelmuyden.Kiese. Samarbejdet kommer til at handle om at fasttømre MTVs rolle som Danmarks førende ungdomskanal blandt de 15-24-årige, og positionere den evige teenager overfor mediebureauer, indkøbere og antenneforeninger, skriver Berlingske Tidende.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002