Kontakt os






 

Ny seertalsrekord på Discovery
Fredag 28. november 2008
Af Karsten Jensen
 
Uge 47 slog alle rekorder blandt kommercielle målgrupper i Danmark for gennemsnitlige ratings nogensinde.
I de to vigtigste reklamesalgsmålgrupper scorede Discovery Channel 0,32 pct. i målgruppen personer 18-50 og 0,45 pct. i målgruppen mænd 18-50. Dette gør Discovery til den sjette største kanal blandt mænd 18-50 og den syvende største kanal blandt personer 18-50 i Danmark.

Fredag og lørdag lå ratings 70 pct. over gennemsnittet for 2008.

Foreløbig har der ifølge TNS Gallup TV-Meter været omkring to millioner mennesker (blandt hele befolkningen i målgruppen 3+) inde og se Discovery Channel i november måned.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002