Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Velkommen til debatten
Kom med dine kommentarer!

     

Forum:
Fra:
Dato: 17-4-2010 21:04
Emne: RE: Artikel: Slagerkonge ignoreres af DR

NÅ! - Mange påstår ellers at der er download med i tallene og vi er da også blevet tudet i ørene at mange downloader musik.
Hvorfor skal der så pludselig ingenting til for at få en 1.plads ???

Hilsen Åge



[Den 17-4-2010 06:29 skrev Max Sønderberg Andersen :
----------------------------------------
Så lyt dog til de kanaler på nettet og drop dit shit om DR og deres musikprofil...DR er blot fulgt med tiden og det er andre der ikke er!!!!

Hansi er sku bare en døgnflue - han er sku ude af top 20 indenfor højst 2 uger!!!

Der skal jo trods alt ikke ofte mange plader til at få en 1.plads på hitlisten....

[Den 16-4-2010 15:18 skrev Åge Halldorsson :
----------------------------------------
DR musikstyring ledes af en flok arroganter som elsker sig selv og er uden kontakt med virkeligheden.
Hvis man skulle lægge kriteriet efter kvalitet, skulle man fjerne det meste af den musik man spiller på P4 og alt på P3.
Det er noget forbandet svineri at DR kører skatteyderfinansieret boykot af en af Danmarks populæreste musikgenrer, slagermusikken. Det hører ingen steder hjemme. Det er næsvist og ubehøvlet, men med mit kendskab til hvem der har med musikken at gøre undrer jeg mig ikke. Ukompetente, er et passende ord for de folk. De skulle fyres uden varsel, hvis det stod til mig
De fabler om at der jo er noget slager på DAB, men hvis de er så glade ved DAB, så synes jeg saft suseme de kan flytte den infantile P3-larm og delvis P4-larm derover.
Der er ingen fornuftig begrundelse for at pop skulle have eneret på FM.
Jeg stiller mig stærkt tvivlende over for din forklaring om, at Schweiz radio boycotter Hansi Hinterseer. Jeg ved ikke hvilket radio-net du har besøgt, men at det skulle have været Schweitz allmindelige public-service-radio, lyder direkte usansynligt. Nu er Schweitz jo 3-sproget og det er ikke overvejende sansynligt at han boycottes af den tysk-talende del af landet. Det er nemlig i tysk Schweitz, Østrig og Bayern at slager står aller stærkest. Og selv i Tyskland er der ingen Hansi-boycot på public-service-radio og heller ikke i Østrig.

Det tyske FM P4-net, som kan sammenlignes med vores P4-net spiller tit Hansi og en masse anden slager og det gør de hele døgnet. I nogle delstater hedder det dog ikke P4. I Slesvig Holsten hedder det NDR 1 og der er masser af slager blandet med pop og rock.
Østrigs pendant til vores P4 er også fyldt ekstra meget op med slager fra morgen til aften. Der kommer mange slager-plader hver time.
Hvorfor Schweitzisk public-service-net skulle boycotte Hansi stiller jeg mig uforstående overfor. Det kan bare ikke passe. Men det er jo nok heller ikke stats-radioen du har besøgt.

Link til tysk statsradios regionalradio-net
Slesvig Holsten:
NDR1: www.wellenord.de/index.html
Baden Wurtemberg:
SWR4: www.swr.de/swr4/bw/-/id=233374/mqfgxh/index.html

Link til Østrigs statsradio regionalradio-net
http://radio.orf.at/

Det sejler i slager på disse almindelige regionale public-service-stationer, som svarer til vores P4.


Hilsen Åge








[Den 16-4-2010 12:17 skrev Christian Kjeldsen :
----------------------------------------
Jeg besøgte Schweizisk Radio i går og her var man undrende over, at Hansi er røget til tops i Danmark. I hjemlandet spiller man ham på en schlagerkanal på DAB og ikke på PSB-stationens øvrige radiokanaler. Så DR optræder altså ikke enligt - Hansi´s moderland har gennem flere år tilsyneladende vist vejen.
Og så mener jeg personligt, at musikken er det værste lort, jeg har hørt i 100 år og mine ører har ved gud lagt øre til meget gennem 20 år i den danske og internationale musikindustri.
Og så ligger det vel heller ikke i DR´s public serviceforpligtelse af voldsspille Hansi´s "marchmusik" - manden er trods alt ikke dansk.


Kommentar til artikel: http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?id=17192
]
]
]




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -