Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Velkommen til debatten
Kom med dine kommentarer!

     

Forum:
Fra:
Dato: 7-4-2010 08:18
Emne: RE: Artikel: DR vil skære antal radiokanaler fra 29 til 10

Den eneste grund til at jeg fik en DAB radio var pga musikken og dermed fraværet af reklamerne og en overgearet studievært.
At lydkvaliteten er elendigt er jo en anden sag, så tilbage til FM.


[Den 6-4-2010 17:05 skrev Åge Halldorsson :
----------------------------------------
Hørt!

Det er ren vanvid med alle de nonstop-kanaler. Jeg har tidligere fortalt DR at det var tåbeligt med en speciel kanal for enhver musikgenre. Det gider man ikke.
Men de kunne ikke forstå det. De fortalte at da de syntes at det var godt med alle de tilbud, så kan man skifte fra musikgenre til musikgenre.
Nu har de endelig forstået hvad jeg fortalte dem - bedre sent end aldrig.
Det er jo - og har altid været det - galimatias at tro at folk gider lytte nonstop til een bestemt genre og når man så bliver så træt af den genre fordi den hænger en ud af halsen til sidst, ja så skifter man over til den næste genre, til dèn hænger een ud af halsen af kvalme - og så skifter vi til den næste genre og bliver ved på den måde.
Jeg siger bare, hvor dum kan DR være, at de kunne tro at folk gad det. De er noget tykhovede og uden kontakt til virkeligheden hvis de skal have så lang tid til at erkende deres fejl.
Jeg selv kan godt lide dansktop, med Gud Døleme da ikke lytte til den ene dansktop efter den anden ud i een køre.
De gjorde i hvert fald ikke mig en tjeneste ved at lave en ren dansktopkanal - jeg lyttede stort set aldrig til den. Så skulle jeg skifte mellem den og DR Country og frem og tilbage.
Vor Herre til hest.
Jeg har lyttet en lille smule til DR P5, fordi der er en del slager. Fejler er bare at det er så ældgammel slager at min radio støver, når jeg stiller ind på den.
Det har de heller ikke forstand på.
Men det tror jeg pokker, når de har folk som ikke kan lide slager til at stå for kanalen. I Guder!

Hilsen Åge

Hilsen Åge



[Den 6-4-2010 15:46 skrev My Opinion :
----------------------------------------
Endelig noget fornuftigt fra den danske radiobranche....
]




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -