Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Velkommen til debatten
Kom med dine kommentarer!

     

Forum:
Fra:
Dato: 21-9-2009 16:44
Emne: Artikel: P4 støvsuget for dansktopmusik - det er Thomas Helmig, der dominerer

Klart man ikke orker at klage. Det er jo håbløst. Ikke engang jeg har klaget til dem, fordi de er for stupide til at forstå hvad man skriver. Alle i musikafdelingen er en flok narhoveder.
Men nu kan læse at DR fortæller, at de spiller masser af dansktop. Det er jo dejligt. Nu vil jeg til at lytte til P4 igen. Jeg glæder mig til at høre en masse med Kandis, Kim og Hallo, Bjørn Og Okay, Blue Hawai, Tonigt, Ebbe Frank og alle de andre dejlige dansktopgrupper.
......men nu skal DR jo ikke glemme at der også skal være lidt pop og rock ind i mellem. Det er der jo også mange der kan lide.
Jeg kan også forstå at i spiller en masse med Thomas Helmig fordi han har være fremme i så mange år. Det er helt fint. Jeg glælder mig meget over at i vil til at spille meget musik med dem der har været fremme i mange år, bl.a. Bjørn og okay, Birthe Kjær og Kandis.
Men spil nu ikke mere end 4-5 dansktopplader i timer. Dr skal jo også være plads til andet. Bl.a. tysk slager.
Utroligt at jeg slet ikke har vist at DR spiller masser af dansktop. Jeg tjekker det elles jævnligt og har indtil nu ikke hørt en eneste dansktopplade.
Glædeligt at DR nu har smidt de musik-stupide idioter ud, som ikke vil spille dansktop.

Hilsen Åge

PS: Der forekommer et lille drys ironi i dette indlæg.


Kommentar til artikel: http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?id=16432




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -