Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Velkommen til debatten
Kom med dine kommentarer!

     

Forum:
Fra:
Dato: 13-10-2009 10:06
Emne: RE: Er det bare mig ?

Jeg vil bare lige minde alle kommercielle radiofolk om denne paragraf i injurielovgivningen (jvf. Åges seneste svar i denne tråd):

"Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger .... der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder."
OG

"Stk. 3. Ved straffens udmåling bliver det at betragte som en skærpende omstændighed, at fornærmelsen er fremsat i trykt skrift eller på anden måde, hvorved den får en større udbredelse, eller på sådanne steder eller til sådanne tider, at det i høj grad forøger det krænkende i ytringen..."

Jeg har taget kontakt til en advokat i dag, og vedlagt samtlige (og da især dette sidste svar) indlæg fra Åge og opfordrer jer til at gøre det samme.
Samtidig vil jeg minde Stig om at dette er en særdeles gyldig grund til at udelukke Hr Halldorsson fra debatten.

/Marianne


[Den 12-10-2009 17:03 skrev Åge Halldorsson :
----------------------------------------
Men det er jo rigtigt. Og deres niveau er på vuggestueniveau, hvilket især fremtræder i denne tråd.
De kommercielle radiofolk er ikke voksne nok til at lave radio. Det er derfor jeg synes det ville være forfriskende at helt nye folk kom på banen. De kværner op over alt der går dem imod, uden hensyn til om vi egentlig ønsker mere af dem. Vi har rigeligt fra den kant. Mere DR vil være sagen.
Hvorfor mon DR sidder på næsten al radiolytning ?

Hilsen Åge

[Den 12-10-2009 07:39 skrev Marianne :
----------------------------------------
Selvfølgelig er det irriterende at skulle høre sig selv og sine kolleger omtalt som "inkompetente kommercielle radiofolk",

]
RE: Er det bare mig ?
- , 13-10-2009 15:06
RE: Er det bare mig ?
- , 13-10-2009 17:07
RE: Er det bare mig ?
- , 15-10-2009 15:58




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -