Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Velkommen til debatten
Kom med dine kommentarer!

     

Forum:
Fra:
Dato: 14-4-2010 16:44
Emne: RE: Artikel: Skovmand & Bue holder fødselsdagsfest

Lad os antage du har ret i alt det du skriver, hvilket jeg nu ikke tror.

Hvordan kan det så være mindre lokalt at være i Hirtshals, når ANR nu kan høres i det område?

Viborg var i Skive, blev smidt hjem, men prøver vidst igen i år


[Den 14-4-2010 12:12 skrev - :
----------------------------------------
Skaga er en selvstændig radio, med studie i Hirtshals.
Sidst jeg var i Nordjylland bemærkede jeg dog, at når Skaga ikke sendte var Guld FM (nu kaldet Radio Aura) på frekvenserne.
Mon ikke Skaga skulle finde en anden og mere kollegial samarbejdspartner til de timer, hvor de ikke sender. En idé kunne være 100FM...

Jeg forstår godt dit spørgsmål. Men Nordjyske Medier forsøgte jo for nogle år siden at kapre Jylland bid for bid, men det kostede jo åbenbart og for godt et år siden trak ledelsen i Nordjyske Medier så stikket og lukkede Radionyhederne, gjorde Guld FM til en nonstop radio og lukkede samarbejdsaftalerne med radioerne i Herning og Viborg med kort varsel (trods der i kontrakten stod 3 ÅRS opsigelsesperiode).

Nu er Radionet/ANR øjensynligt vendt tilbage til strategien fra starten af 1990'erne: At få lukket eller overtaget alle andre kommercielle radioer i Nordjyllands Amt (nu Region Nordjylland), for på den måde at Nordjyske Medier kan sidde på det dominerende annonceringsmarked i området.
Alternativt få de andre radioer i området gjort til ubetydelige konkurrenter med så lille økonomi, så de ikke kan være eller blive en trussel for koncernen.

DERFOR sender ANR fra Hirtshals.

Jeg har et spørgsmål til Søren der skrev nedenstående:
Hvorfor er det lige at storebror lige skal skal "sætte lillebror på plads"? - og hvilke tal er afgørende for hvem der er storebror og lillebror?
Skal vi regne det i lyttertal, seneste resultat, egenkapital, hvor mange personer radioen kan skaffe til en event hvor man skal have så mange som muligt til at stå på hovedet eller er det noget helt femte?

Så vidt jeg har forstået det, vil Viborg i øvrigt gerne være mere lokale, så det er vist MEGET lidt de er i Skive og Silkeborg.

-

[Den 13-4-2010 20:47 skrev -- :
----------------------------------------
Det jeg ikke forstår er, at når ANR nævner at de har stationer i Ålborg, Frederikshavn og Hjørring - at de så lige besøger Hirtshals som eneste undtagelse. Kan man ikke tolke det sådan at Skaga som du skriver er en del af Ålborg?

[Den 13-4-2010 07:03 skrev Søren :
----------------------------------------
Hvorfor tager Radio Viborg til Skive. VLR og Skala til...

Det høre vel med at drille, og hvis man ser på hvem som dækker hele nordjylland så er det vel ANR, og derfor skal de vel lige sætte lillebror på plads. Jeg syntes bare det er godt gået at de kan lave de 3 dage uden det koster noget at deltage.


[Den 12-4-2010 21:37 skrev - :
----------------------------------------
Fordi Hjørring bare et udkantsområde for ANR, hvor de bare ikke vil have radiokonkurrenter. Derfor blev Radio Hjørring købt i sin tid.

At de tager til Hirtshals er kun for at drille Skaga...

-

[Den 12-4-2010 09:45 skrev -- :
----------------------------------------
Underligt at ANR ikke fejrer sin fødseldag i Hjørring. Hvorfor Ålborg, Frederikshavn og Hirtshals?

Kommentar til artikel: http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?id=17152
]
]
]
]
]
RE: Artikel: Skovmand & Bue holder fødselsdagsfest
- , 15-4-2010 09:01
RE: Artikel: Skovmand & Bue holder fødselsdagsfest
- , 15-4-2010 17:58
RE: Artikel: Skovmand & Bue holder fødselsdagsfest
- , 15-4-2010 18:31
RE: Artikel: Skovmand & Bue holder fødselsdagsfest
- , 15-4-2010 20:38
RE: Artikel: Skovmand & Bue holder fødselsdagsfest
- , 16-4-2010 12:33
RE: Artikel: Skovmand & Bue holder fødselsdagsfest
- , 20-4-2010 18:23
RE: Artikel: Skovmand & Bue holder fødselsdagsfest
- , 16-4-2010 12:26
RE: Artikel: Skovmand & Bue holder fødselsdagsfest
- , 16-4-2010 12:42




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -