Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Velkommen til debatten
Kom med dine kommentarer!

     

Forum:
Fra:
Dato: 27-4-2010 17:27
Emne: RE: Artikel: Debat om slager-musik i DR bølger videre

Nej, jeg aner i hvert fald ikke hvordan man gør. Og jeg er også lige glad.
Det er rigtigt, at salg og populariet er to forskellige ting. Det er derfor jeg altid har sagt, nutidens hitlister siger intet om hvor meget noget er populært.
Det eneste vi i hvert fald kan konstatere angående Hansi er, at han hitter meget kratigere end andre slagerstjerner.
.....men hvor meget og hvordan er umuligt at sige på baggrund af de hitliste-tal.
Jeg hælder til at man siger, at det man gider at se og høre mest, ja det er det der er mest populært - uanset hvordan man så får fingre i tingene, om man set slagershow eller køber cd-er.
Mange lever dog forsat i den verden der siger at den eneste måde man kan få fat i musik på, er på cd-er eller download og derfor er det det der tæller.
Men nej, den verden er slut forlængst

Hilsen Åge


[Den 27-4-2010 12:39 skrev FM :
----------------------------------------
Hansi's målgruppe er jo ikke ligefrem typerne der downloader mest (eller kan finde ud af det).

Taler vi fysisk salg eller Itunes??!
Tallene er uanset misvisende.

Salg og popularitet er to vidt forskellige begreber med nutidens mange medieplatforme.

FM


[Den 27-4-2010 12:18 skrev Åge Halldorsson :
----------------------------------------
Angående det du kalder tras-metal, ved jeg ikke lige hvad er for noget, men det er vel også en forpligtelse, at spille det.
Nu er det jo nok noget meget nichepræget musik, så det skulle bør sendes meget afgrænset i et specialprogram, måske på P2, mens slagermusikken selvfølgelig løbende skal brage igennem på P4, blandt alt det andet. Det er trods alt en meget dominerende genre.

Hilsen Åge


[Den 27-4-2010 08:13 skrev Ole Søndergaard :
----------------------------------------
Det interessante her er public service forpligtelsen hos DR. Omfatter den at spille trash metal
]
]




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -