Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Velkommen til debatten
Kom med dine kommentarer!

     

Forum:
Fra:
Dato: 3-5-2010 09:37
Emne: RE: 92,2 mhz.

Jeg fatter ikke, at du lytter til radioerne på 92,2, når du mener, at det er dårlig bondemandsradio!! - det er da ihvert fald dumt af dig.
Du har vist for god tid til at bekymre dig om ting, som du slet ikke burde bekymre dig om.

[Den 30-4-2010 09:02 skrev Åge Halldorsson :
----------------------------------------
Det er typisk FS.
FS burde undersøger sagen bedre. Åge hører fint radio fra Ålborg, når det drejer sig om 8-elementers-antennen på taget, hvis den er retningsbestemt mod Ålborg.
Det er den så bare ikke. Den er retningsbestemt mod "Limfjord Plus" fra Vildsundbroen.
Jeg aner derfor ikke hvad det er for noget tomt bærebølge-halløjværk jeg kan høre skråstreg ikke høre på 92,2 mhz.
Måske en radiostation som er på vej eller noget signalværk fra en eller anden eletronisk trådløs et-eller-andet-maskine af en eller anden slags, måske inde ved naboen.
Jeg VED IKKE om lokalradioerne i Ålborg er ophørt, men det er de vel. De er meget amatøragtige med udfald og manglende signal. Det har altid været en bondemands-radio.

Hilsen Åge


[Den 29-4-2010 20:04 skrev fs :
----------------------------------------
Åge du kan ikke modtage lokalradio fra Ålborg ved Nykøbing. Der kunne jo være en årsag til at de ikke sendte:
På radio Aalborgs hjemmeside står der:

"Vigtig meddelelse
Så er vi tilbage på banen igen, efter en lang tid med oprydning efter en vandskade. Vi har fået helt ny teknik, nye medarbejdere og nye programmer der kan læses om på vores programplan, der løbende bliver opdateret alt efter hvilke ændringer der sker. Vi takker vores lyttere for jeres tålmodighed, og glæder os til at se hvad dette år bringer.".

Det er typisk Åge. Han burde undersøge tingene inden han skriver. Og som den anden kommenterer: Hvorfor stiller han ikke spørgsmåls tegn ved Auras nonstop kanal. Det kunne jo være, at der var nogle der kunne tænke sig at sende radio med værter, så det var noget ved.

Det er dårligt at sende nonstop musik. Så kan jeg lige så godt sætte en cd på.


MVH


[Den 21-4-2010 20:42 skrev Åge Halldorsson :
----------------------------------------
Det skulle være de ikke-kommercielle lokalradioer i Ålborg`s frekvens.
Jeg undrer mig over at der er tom bærebølge konstant. Ved nogen noget om det ?
Hvorfor sender de ikke? - det er da voldsomt at lægge beslag på en frekvens, som man alligevel ikke bruger. Andre interesserede kunne jo bruge den i stedet.

Hilsen Åge

Hilsen Åge
]
]
]
RE: 92,2 mhz.
- , 6-5-2010 16:03




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -