Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Velkommen til debatten
Kom med dine kommentarer!

     

Forum:
Fra:
Dato: 19-10-2009 13:49
Emne: RE: Er det bare mig ?

Åge - der er en lille gruppe mennesker der skaber problemer på denne side. Deriblandt dig....

DU er grunden til denne streng blev startet.

-

[Den 18-10-2009 10:13 skrev Åge Halldorsson :
----------------------------------------
Jeg tror det ville være en god ide at indføre registrering, for at kunne udelukke de mest irelevante indlæg fra de allermest indforståede radiofolk.
Deres indlæg er mange gange ikke relevante, men skaber kun problemer

Hilsen Åge

[Den 16-10-2009 13:15 skrev Rolf :
----------------------------------------
Der kommer aldrig nogensinde nogen form for seriøsitet i dette forum sålænge folk som Åge slipper godt fra at gøre som han gør, som jeg ser det her forum lige nu, er det mere for folk uden for branchen som tror de ved en hel masse om radio og som til tider udtaler sig om noget som de overhovedet ikke har viden om eller har forstand på.

Hvis man skulle gøre noget fornuftigt for at lave et forum med seriøse emner og debatter så skal man starte med at lave et forum hvor man skal registrere sig for at deltage, og derved kan man også nemmere ekskluderes personer hvis det skulle komme på tale, det vil jo være noget omstændigt at skulle holde styr på og slette alle de latterlige kommentarer og indlæg som kloge Åge kommer med.

Og samtidig en opfordring til Åge selv om at finde et andet forum at ydgyde sin visdom i, for jeg tror de fleste er ved at værre lidt trætte af at høre på det.

[Den 9-10-2009 13:24 skrev Jan Bjerrum :
----------------------------------------
Efter at have brugt dette forum i en del år og nydt at se radiofolk bruge det sagligt og lyttere for den sags skyld, vil jeg lige komme med lidt brok.

Den seneste tid tid er der kommet så meget larm fra en mand (Åge), som jeg mener at der skal lukkes munden på en gang for alle, uanset hvad der sker, giver han sit besyv med uden at læse tingene ordentligt igennem og derefter svine hele branchen til og svarer i øst og i vest, ikke fordi jeg mener at vi ikke kan tåle kritik for det kan vi vel alle.

Der oprettes den ene tråd efter den anden, hvor man måske nok kunne holde det inden for den første tråd man havde startet. Det er med til at ødelægge dette forum, og det er jeg godt træt af. Er det forum nummer hvad der bliver ødelagt ?

Nu ved jeg godt at jeg bliver sablet og der skal være plads til alle, MEN der må snart være grænser.

Og ja skyd så løs på mig.
]
]
]




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -