Serious relancerer sin hjemmeside
Onsdag 3. december 2003
Af Karsten Jensen

Det er en ny tid med nye radiostationer. Derfor mener man hos Serious Radio Business, at det også er tid til en relancering hjemmesiden. Web-koderne har fået en tand mere og indholdsmæssigt gives der nu svar på nogle af de mange spørgsmål bureauerne har omkring radiomediet.

Det seneste halve år har Martin Riel, Palle Bo og Túka Berg Lynge været ude på knap hundrede danske reklamebureauer for at fortælle om radiomediet, et medie som de færreste bureaufolk har erfaring med.

”Vi oplever en større interesse for radiomediet end nogensinde før, men også mange spørgsmål”, forklarer Palle Bo. ”Og da vi gerne vil rådgive på alle områder har vi valgt at lave en sektion, der hedder ’Kommerciel radio i tal’ på vores nye hjemmeside. Her får man et overblik over stationer/netværk, forskellige nøgletal og får forklaret et par specielle begreber, som er værd at have i baghovedet når man arbejder med radio. Desuden vil vi samle en række forskellige eksempler på radiokampagner, der har virket”, siger Palle Bo, der samtidig opfordrer stationer til at sende case stories til ham.

Hjemmesiden nu blandt andet på information til både tekstforfattere og annoncører, media-folk og projektledere - og folk i radiobranchen generelt.

Adressen er www.serious.dk