Mens TV 2 Radio for to uger siden havde en god uge med 5.4 pct. af al radiolytning, så blev sidste uge - fra den 3. til 9. marts - årets næstdårligste for TV 2 Radio. Kun 3.8 pct. blev det til. Samtidigt gik Radio 100FM og DR P2 frem og overhalede dermed - sammen med DR P1 - TV 2 Radio, der røg ned fra at være den 3. mest aflyttede radiokanal i Danmark til nu blot at være nummer 6. Også P3 havde en dårlig uge og gik ned fra 19 til knap 18 pct.
Her er oversigten over markedsandele af al radiolytning - 'share' blandt alle over 12 år i uge 10 (3. - 9 marts 2008) iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 og 1.
1 (1) DR P4 (total): 42.8 (42.1 - 42.7 - 41.1 - 42.3 - 42.2 - 41.4 - 41.7 - 42.4 - 42.9)% 2 (2) DR P3: 17.9 (19.0 - 19.0 - 19.0 - 18.2 - 18.1 - 18.8 - 18.4 - 18.4 - 16.5)% 3 (4) Radio 100FM: 5.8 (5.2 - 5.2 - 6.2 - 5.2 - 5.7 - 4.7 - 5.7 - 6.3 - 6.3)% 4 (6) DR P2: 5.0 (4.5 - 4.3 - 4.7 - 4.4 - 4.5 - 5.1 - 5.0 - 4.0 - 3.8)% 5 (5) DR P1: 4.9 (5.0 - 5.5 - 4.4 - 5.1 - 5.2 - 5.4 - 5.1 - 4.6 - 5.5)% 6 (3) TV 2 Radio: 3.8 (5.3 - 4.7 - 5.3 - 5.4 - 4.6 - 4.5 - 4.4 - 3.6 - 4.1)% 7 (7) Radio 100 Soft: 2.0 (1.6 - 1.3 - 1.8 - 2.3 - 1.6 - 1.7 - 2.3 - 2.5 - 2.2)% 8 (9) P4 Danmark: 1.6 (1.3 - 1.5 - 1.1 - 1.2 - 1.1 - 1.1 - 0.8 - 1.0 - n/a)% 9 (7) The Voice (total): 1.1 (1.6 - 1.4 - 1.4 - 1.6 - 1.8 - 1.9 - 1.4 - 1.4 - 1.6)% 10 (10) Radio City* (total): 0.9 (0.7 - 0.8 - 0.9 - 1.0 - 1.3 - 1.2 - 1.0 - 1.1 - 1.3)% (* uge 5, 4, 3, 2 og 1: Radio 2)
Her er oversigten over den ugentlige markedsandel af al radiolytning - 'share' i aldersgruppen 12-50 år i uge 10 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 og 1.
1 (1) DR P3: 29.8 (30.2 - 32.2 - 30.6 - 29.6 - 29.7 - 31.6 - 29.5 - 29.9 - 26.5)% 2 (2) DR P4 (total): 21.7 (22.8 - 22.6 - 21.0 - 21.9 - 22.2 - 21.0 - 22.0 - 20.7 - 22.8)% 3 (3) Radio 100FM: 10.1 (8.4 - 8.2 - 10.3 - 8.1 - 9.4 - 8.1 - 9.9 - 10.7 - 11.3) % 4 (3) TV 2 Radio: 5.9 (8.4 - 7.2 - 7.5 - 7.9 - 7.3 - 6.0 - 6.6 - 5.6 - 6.6) % 5 (6) Radio 100 Soft: 3.0 (2.5 - 1.9 - 2.5 - 3.2 - 2.2 - 2.3 - 3.3 - 3.6 - 2.6) % 6 (7) DR P1: 2.4 (2.3 - 2.5 - 2.3 - 3.0 - 2.1 - 2.4 - 2.5 - 2.5 - 2.9) % 7 (5) The Voice (total): 2.1 (2.8 - 2.8 - 2.6 - 3.0 - 3.2 - 3.7 - 2.6 - 2.5 - 3.0) % 8 (8) Radio City* (total): 1.6 (1.3 - 1.1 - 1.6 - 1.9 - 2.2 - 2.1 - 1.5 - 1.5 - 2.1)% 9 (9) DR P2: 0.8 (0.5 - 0.6 - 0.4 - 0.5 - 0.6 - 0.5 - 0.5 - 0.3 - 0.6) % (* uge 5, 4, 3, 2 og 1: Radio 2)
Her er oversigten over den ugentlige dækning - 'reach' - blandt alle over 12 år i uge 10 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 og 1.
1 (1) DR P4 (total): 2.971.000 (2.908.000 - 2.814.000 - 2.847.000 - 3.029.000 - 2.888.000 - 2.924.000 - 2.811.000 - 2.950.000 - 2.691.000)
2 (2) DR P3: 2.479.000 (2.470.000 - 2.417.000 - 2.380.000 - 2.355.000 - 2.455.000 - 2.505.000 - 2.372.000 - 2.428.000 - 2.309.000)
3 (4) TV 2 Radio: 1.061.000 (1.115.000 - 1.097.000 - 1.230.000 - 1.204.000 - 1.086.000 - 1.076.000 - 1.133.000 - 1.232.000 - 975.000)
4 (3) Radio 100FM: 1.056.000 (1.249.000 - 1.140.000 - 1.413.000 - 1.367.000 - 1.287.000 - 1.182.000 - 1.246.000 - 1.307.000 - 1.168.000
5 (5) DR P1: 683.000 (739.000 - 695.000 - 601.000 - 706.000 - 715.000 - 689.000 - 755.000 - 733.000 - 735.000)
6 (6) The Voice (total): 663.000 (697.000 - 687.000 - 779.000 - 736.000 - 756.000 - 674.000 - 733.000 - 776.000 - 642.000)
7 (7) Radio 100 Soft: 661.000 (580.000 - 527.000 - 641.000 - 579.000 - 600.000 - 559.000 - 626.000 - 609.000 - 637.000)
8 (9) DR P2: 414.000 (410.000 - 385.000 - 417.000 - 391.000 - 423.000 - 409.000 - 453.000 - 400.000 - 396.000)
9 (8) Radio City* (total): 401.000 (417.000 - 316.000 - 446.000 - 449.000 - 430.000 - 332.000 - 362.000 - 429.000 - 369.000)
10 (10) DR P4 Danmark: 237.000 (208.000 - 207.000)
|