Radiodays 2008 har solgt tre gange så mange billetter efter første døgns salg som i fjor.
Over 100 har allerede købt billet og af dem, har mange ikke deltaget før.
Holder tendensen fra det første døg og hvis "stamgæsterne" tilmelder sig i samme udstrækning som sidste år, mener arrangørerne at kunne ane bunden af billetbunken inden billetprisen stiger den 1. september.
"I år ser vi interesse fra firmaer, organisationer og personer udenfor radiobranchen og hertil kommer, at vi har meldinger på, at radiostationer i Grønland, på Færøerne samt i Danmark, der ikke var med sidste år, kommer i år. Hertil kommer, at de første tilmeldinger fra landets nye radiostationer også tikker ind," siger en tilfreds festivalchef Christian Kjeldsen.
Radiodays har skrevet til stort set samtlige medie- og reklamebureauer i Danmark ligesom man nu laver en målrettet indsats imod reklame- og salgschefer over hele landet i erhvervslivet.
"Vi arbejder på en model, hvor vi kan markedsføre Radiodays overfor disse grupper i og med, at vores program i år også er utroligt stærkt på radioreklame. Og hvis radioerne har nogle kunder, man gerne vil have med hele dagen igennem, hører jeg gerne om det. Så finder vi en løsning på det," siger Christian Kjeldsen.
Der bliver 400 pladser på Radiodays 2008 og heraf er altså omkring en fjerdedel allerede væk.
Radiodays afvikles lørdag den 27. september 2008 i DR Byen og billetterne sælges på www.radiodays.dk. |