Radio 3, der er en del af Fynske Medier, får fra på mandag den 5. juli nyt look, nyt slogan og ny jinglepakke - alt med overskriften 'Radio 3 - Tæt på dig, tændt på Fyn.' Jinglepakken er produceret i samarbejde med DK Sound og Rasmus Schwenger.
Jinglepakken består af 6 forskellige grundjingler, hvoraf der er lavet en rækker forskellige cuts. Det er Louise Norbye og Arvid Nielsen, der synger på jinglerne.
"Det er nu over 5 år siden vi sidst fik lavet en sangjinglepakke, og efter at have kørt med en liner-baseret pakke i 1 års tid, trænger vi til frisk lyd," fortæller producer på Radio 3, Mike Forde, der også glæder sig over nye produktionselementer til nyhedskending, vejr, trafik, reklame mv., som er også en del af pakken.
"Det har været utroligt spændende at arbejde sammen med Rasmus Schwenger omkring opbygningen og i produktionsfasen," siger Mike Forde. Han tilføjer, at der vil blive produceret en juleversion af pakken, så Radio 3 'lyder' lidt af jul, når december nærmer sig.
Jinglepakken er dog kun ét af elementerne i en ny marketingstrategi for Radio 3.
"Jinglepakken er sidste element i en helt ny streg, som vi har arbejdet med over de seneste måneder, som også omfatter avisannoncer, koncertbannere, busser, storskærm og biografreklame. Det gamle slogan 'musik du kender' er således skiftet ud med 'Tæt på dig – tændt på Fyn', fortæller radiochef ved Fynske Medier, Steen Mogensen.
|