Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Arnsbo Media vil lave bedre radioreklamer
Fredag 10. januar 2003
Af Stig Hartvig Nielsen
 
I går kunne bureauet Bates fremvise tal, der dokumenterede at danskerne mildest talt ikke er begejstrede for de radioreklamer, der sendes på de danske radiostationer. "Det er en kritik vi som branche bør tage til efterretning", siger direktøren for et af de firmaer, der er ansvarlig for en god del af radioreklamerne i Danmark. Søren Arnsbo (billedet) fra Arnsbo Media siger til radionyt.com, at "når en reklame af lytterne stemples som dårlig skyldes det som oftest en kluntet og dårlig ordlyd. For mange informationer på for kort tid". Arnsbo Media tager nu konsekvensen og ansætter en fuldtids tekstforfatter - for at gøre det noget bedre.
Det er de færreste kommercielle radiostationer, der har muligheden eller behovet for at ansætte en fuldtids tekstforfatter. Ofte bliver dette arbejde udført af radioværter, salgskonsulenter eller annoncøren selv.

Derfor har Arnsbo Media, som en naturlig del af virksomhedens udvikling nu taget skridt til at ænsætte en fuldtids tekstforfatter.

”Hos Arnsbo Media har vi altid tilstræbt perfektion i såvel teknisk isenkram og speakere som ved den færdige produktion” udtaler Søren Arnsbo og fortsætter – ”derfor har det været naturligt for os at udvide vores ydelser til også at omfatte tekstopgaver, således at vi nu er et full service produktionsbureau, der har alle kompetencer i huset.”

Ideen er at sælgerne blot skal aflevere et par stikord til Arnsbo Media, der så vil sørge for at kontakte kunden, indsamle info, skrive tekst, tekst godkendelse, speak og produktion. Radioens sælgere kan med andre ord bruge tiden på det, de er der for – nemlig at sælge.

Den 1. februar tiltræder Thomas B. Frøsig som tekstforfatter i Århus afdelingen af Arnsbo Media. "Jeg glæder mig enormt til denne nye udfordring. Og set i lyset af Bates udmelding i går er der virkeligt lagt i ovnen, for at højne kvaliteten af radioreklamer – såvel de landsdækkende som de lokale", siger Thomas B. Frøsig i en kommentar til de nye udfordringer. Thomas kommer fra en allround stilling på Radio Fredericia, hvor han har været en del af den faste stab i 9 år.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -