|
Lyttertal - uge 2
Onsdag 14. januar 2009
Af Stig Hartvig Nielsen |
|
Her er oversigten over markedsandele af al radiolytning - 'share' blandt alle over 12 år i uge 2 (5. - 11. januar) iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 1.
1 (1) DR P4 (total): 43.1 (44.0) % 2 (2) DR P3: 20.0 (17.4) % 3 (3) Radio 100FM: 5.1 (5.6) % 3 (6) DR P1: 5.1 (4.2) % 5 (4) DR P2: 4.6 (5.1) % 6 (5) Nova FM: 3.6 (4.4) % 7 (7) Radio Soft: 2.1 (1.8) % 8 (8) The Voice (total): 1.6 (1.7) % 9 (9) P4 Danmark: 0.8 (1.1) % 9 (10) DR Dansktop: 0.8 (0.9) %
Her er oversigten over den ugentlige markedsandel af al radiolytning - 'share' i aldersgruppen de 12-50 årige i uge 2 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 1.
1 (1) DR P3: 32.9 (28.8) % 2 (2) DR P4 (total): 23.1 (24.7) % 3 (3) Radio 100FM: 9.0 (10.0) % 4 (4) Nova FM: 5.6 (7.1) % 5 (6) Radio Soft: 3.2 (2.6) % 6 (7) DR P1: 3.0 (2.3) % 7 (5) The Voice (total): 2.8 (3.4) % 8 (8) Radio City* (total): 0.5 (0.2) % 9 (8) DR P2: 0.3 (0.2 ) %
Her er oversigten over den ugentlige dækning - 'reach' - blandt alle over 12 år i uge 2 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 1.
1 (1) DR P4 (total): 2.970.000 (2.867.000) 2 (2) DR P3: 2.419.000 (2.141.000) 3 (3) Radio 100FM: 1.221.000 (1.253.000) 4 (4) Nova FM: 1.138.000 (1.020.000) 5 (5) DR P1: 783.000 (713.000) 6 (6) Radio Soft: 726.000 (707.000) 7 (7) The Voice (total): 685.000 (629.000) 8 (8) DR P2: 413.000 (426.000) 9 (9) DR Hit: 220.000 (290.000) 10 (-) DR Boogieradio: 158.000 (n/a)
|
|
Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version |
|
|
|