Det kommercielle program til Radiodays er nu på plads. Og samtidigt er det ved at være sidste chance for at tilmelde sig til nedsat pris; fra på mandag bliver det 500 kr. dyrere at tilmelde sig.
Salgsargumenter der virker - psykologi i salget - styrk det lokale reklamesalg - stor PPM session - kommercielle succeshistorier - de kommercielle muligheder i fremtidens radio - hvordan gør vi vore radioreklamer bedre og en session om den kreative proces og mediebureauernes frygt for denne.
Det er nogle af de sessions, der henvender sig til sælgerne - men også alle andre deltagere på dette års Radiodays.
"Vi har været i dialog med en række salgschefer over hele landet og det har mundet ud i, at vi har lagt en række ekstra sessions ind. Øvelsen har bestået i at integrere fredagens kommercielle dag fra sidste år i det samlede program og det er indholdsmæssigt lykkedes helt fint", fortæller projektleder Christian Kjeldsen og fortsætter:
"Vi har sessions programsat og indholdsmæssigt på plads. Lige nu støvsuger vi Europa for spændende oplægsholdere, der kan levere en god session med baggrund i situationen på det danske radiomarked. Ellers får deltagerne ingenting med hjem i bagagen og det skal de. Derfor bliver der også tid til erfaringsudveksling i forbindelse med workshops mv.", understreger Christian Kjeldsen.
Radiodays har indledt et samarbejde med Dansk Marketing Forum og bladet Markedsføring for at sikre yderligere forankring af de aktuelle sessions i den kommercielle del af radiobranchen. Radiodays har det øvrige program helt klart i løbet af de næste par dage.
”Der er stadig et par navne, der skal på plads. De lokalemæssige rammer er stort set fyldt ud med de sidste ting”, fortæller Christian Kjeldsen.
Og så er det nu ved at være sidste chance for at tilmelde sig til Radiodays, hvis man vil gøre det til kr. 1.995,00 for et partoutkort inklusive adgang til Prix Radio samt efterfølgende nattefest. Prisen stiger nemlig til kr. 2.495,00 for en billet fra mandag den 20. august 2007.
"Herefter sender vi fakturaer ud og åbner for tilmeldingen til workshops umiddelbart herefter, når alle har betalt", slutter Christian Kjeldsen, der glæder sig over, at rigtigt mange allerede har tilmeldt sig. |