Sky Radio er blevet sponsor for Det Kongelige Teater. Det sker som led i stationens profilering overfor lytterne. Sky Radio finder det naturligt også at samarbejde med en af landets førende kulturinstitutioner.
”Sky Radio har løbende en lang række kunstnere fra hele kulturlivet på besøg i både kulturprogrammet ’Tæt På’, men også i nyhedsmagasinet ’Fokus’. Dermed sætter vi faktisk utroligt meget fokus på Kultur-Danmark. Med aftalen med Det Kongelige Teater får vi mulighed for at brede hele den kulturelle palet ud men også komme i kontakte med potentielle lyttere, som vi måske ikke i forvejen har fat i,” siger Commercial Director Ole Bygholm.
På nationalscenen venter man sig også meget af samarbejdet:
”Det Kongelige Teater er glade for aftalen med Sky Radio, der giver os mulighed for at profilere teatret og vores forestillinger overfor både de lyttere, der allerede er publikummer i teatret, men også overfor potentielle nye teatergængere blandt Sky Radios lyttere. Det er en væsentlig del af teatrets kommunikationsstrategi, at vi samarbejder med alle relevante medietyper, herunder de elektroniske,” siger teatrets kommunikations- og marketingchef Kresten Schultz Jørgensen.
|