|
Lars Hjortshøj smider tøjet i kampagne for Radio 100FM
Mandag 26. september 2005
Af Karsten Jensen |
|
Fra i dag vil en afklædt Lars Hjortshøj pryde eller skæmme gader og stræder. Motivet er det første i Radio 100FMs markedsføringskampagne dette efterår. Lars Hjortshøj har fundet et gammelt cover med Prince fra 1988 som sin inspirationskilde.
Radio 100FM havde en lignende kampagne sidste år med stor succes. Plakater med Lars Hjortshøj og Lasse Rimmer som Wham og Andrea Elisabeth Rudolph som Whitney Houston blev revet ned af plakatstandene og blev et samleobjekt for mange. Kampagnen vandt desuden to Sølvkorn ved sidste års Guldkorn-overrækkelse.
I år er der fem nye covers på plakaten. I uge 39 vil forbavsede forbipasserende således kunne grine af en bar Lars Hjortshøj, der slænger sig som en anden Prince på coveret fra albummet Lovesexy.
”Vi synes kampagnen er underholdende og iøjnefaldende. Derfor valgte vi at gentage succesen - dog med nye overraskende motiver,” udtaler Karsten Lange, Commercial Manager på Radio 100FM.
Kampagnen løber over hele efteråret med skiftende covers hvor man også vil kunne se Andrea Elisabeth Rudolf og Lasse Rimmer i kendte album-cover-situationer.
|
|
Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version |
|
|
|