Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Pop FM styrker SBS Radios position
Fredag 8. oktober 2010
Af Stig Hartvig Nielsen
 
Med lanceringen af Pop FM er SBS Radio nu oppe på 2.2 mio. ugentlige lyttere, hvilket er lidt mere end radiostationerne i Det Danske Radiobureau (DDR). SBS Radios kommercielle share er - med lanceringen af Pop FM - øget fra 40 til 46 pct. i aldersgruppen 19-50 år.
På SBS Radio kan man også glæde sig over en reach på 72 pct. blandt alle, der i sidste uge lyttede kommerciel radio. Dermed er SBS Radios dækning større end nogensinde. Det viser tal fra Gallup Radiometer.

Adm. direktør Frederik Meyer siger, at det er positivt - både for branchen og for SBS Radio, at man vokser på alle de primære brands: NOVAfm, The Voice og Pop FM. "Især er det positivt, at Pop FM er kommet så flot fra start. Nu drejer det sig om at fortsætte den flotte trend, så vi kan gøre det kommercielle marked større over tid," siger Frederik Meyer.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -