Sky Radio lancerer i dag en promotion og konkurrence op til Valentines Dag - den 14. februar.
Valentine-konkurrencen er den nyeste i en kæde af temapromotions, som Sky Radio dyrker offensivt. Målsætningen med aktiviteterne er at kæde radiostationen sammen med rare eller interessante begivenheder, temaer, koncerter og lignende.
Sky Radio stiller denne gang lytterne en helt usædvanlig præmie i udsigt. De romantisk anlagte Sky-lyttere kan nemlig vinde diamanter til en værdi af 75.000 kr. samt et års forbrug af Merci Chokolade og ophold på Hellerup Parkhotel.
For at deltage skal man lytte efter kodeord på Sky Radio tre gange dagligt og deltage via sms eller på skyradio.dk. Jo flere gange man deltager - jo større chancer har man for at vinde.
Udover konkurrencen kan man sende et Sky Radio Valentineskort til den, man holder af. Sky Radio offentliggør de bedste Valentine-hilsner den 14. februar i BT, MetroXpress og Urban.
Sky Radio markedsfører konkurrencen on-air og med annoncer i MetroXpress, BT og Urban.
”Vi spiller mange bløde kærlighedssange, så det romantiske tema og stemningen omkring Valentines dag passer godt til radioens tone. Hensigten er at tiltrække nye lyttere og bygge øget loyalitet hos de eksisterende lyttere”, siger Christian Skov, Sky Radio.
|