|
Lyttertal - uge 5
Onsdag 6. februar 2008
Af Stig Hartvig Nielsen |
|
Her er oversigten over markedsandele af al radiolytning - 'share' blandt alle over 12 år i uge 5 (28. januar - 3. februar 2008) iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 4, 3, 2 og 1.
1 (1) DR P4 (total): 42.2 (41.4 - 41.7 - 42.4 - 42.9) % 2 (2) DR P3: 18.1 (18.8 - 18.4 - 18.4 - 16.5) % 3 (5) Radio 100FM: 5.7 (4.7 - 5.7 - 6.3 - 6.3) % 4 (3) DR P1: 5.2 (5.4 - 5.1 - 4.6 - 5.5) % 5 (6) TV 2 Radio: 4.6 (4.5 - 4.4 - 3.6 - 4.1) % 6 (4) DR P2: 4.5 (5.1 - 5.0 - 4.0 - 3.8) % 7 (7) The Voice (total): 1.8 (1.9 - 1.4 - 1.4 - 1.6) % 8 (8) Radio 100 Soft: 1.6 (1.7 - 2.3 - 2.5 - 2.2) % 9 (9) Radio 2 (total): 1.3 (1.2 - 1.0 - 1.1 - 1.3) % 10 (10) P4 Danmark: 1.1 (1.1 - 0.8 - 1.0 - n/a) %
Her er oversigten over den den ugentlige markedsandel af al radiolytning - 'share' i aldersgruppen 12-50 år i uge 5 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 4, 3, 2 og 1.
DR P3: 29.7 (31.6 - 29.5 - 29.9 - 26.5) % DR P4 (total): 22.2 (21.0 - 22.0 - 20.7 - 22.8) % Radio 100FM: 9.4 (8.1 - 9.9 - 10.7 - 11.3) % TV 2 Radio: 7.3 (6.0 - 6.6 - 5.6 - 6.6) % The Voice (total): 3.2 (3.7 - 2.6 - 2.5 - 3.0) % Radio 100 Soft: 2.2 (2.3 - 3.3 - 3.6 - 2.6) % Radio 2 (total): 2.2 (2.1 - 1.5 - 1.5 - 2.1) % DR P1: 2.1 (2.4 - 2.5 - 2.5 - 2.9) % DR P2: 0.6 (0.5 - 0.5 - 0.3 - 0.6) %
Her er oversigten over den ugentlige dækning - 'reach' blandt alle over 12 år i uge 5 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 4, 3, 2 og 1.
DR P4 (total): 2.888.000 (2.924.000 - 2.811.000 - 2.950.000 - 2.691.000) DR P3: 2.455.000 (2.505.000 - 2.372.000 - 2.428.000 - 2.309.000) Radio 100FM: 1.287.000 (1.182.000 - 1.246.000 - 1.307.000 - 1.168.000 TV 2 Radio: 1.086.000 (1.076.000 - 1.133.000 - 1.232.000 - 975.000) The Voice (total): 756.000 (674.000 - 733.000 - 776.000 - 642.000) DR P1: 715.000 (689.000 - 755.000 - 733.000 - 735.000) Radio 100 Soft: 600.000 (559.000 - 626.000 - 609.000 - 637.000) Radio 2 (total): 430.000 (332.000 - 362.000 - 429.000 - 369.000) DR P2: 423.000 (409.000 - 453.000 - 400.000 - 396.000) DR Boogieradio: 190.000 |
|
Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version |
|
|
|