TV 2 Radio går nu i luften med en ny kampagne, der har som omdrejningspunkt, at TV 2 Radio er en serviceradio, hvor lytterne kan forvente alt fra den gode historie til både nyheder, trafik, vejr og sport.
Med det nye eftermiddagsshow 'Wichmann & Bonuseffekten', der gik i luften den 3. september, er TV 2 Radios nye programtiltag på plads og den samlede flade fuldendt, oplyser salgsdirektør Jonas Nielsen fra TV 2 Radio.
Det betyder, at man nu er klar til at starte markedsføringen og invitere nye lyttere indenfor.
"Vores to primære budskaber er radioens frekvenser samt vores indhold, repræsenteret ved morgenshowet 'Alletiders Morgen' med Lars Hjortshøj, Gitte Madsen og Søren Rosenørn. Vi vil fortælle, hvorfor du skal lytte til TV 2 Radio og hvor du kan gøre det. I udarbejdelsen af kampagnen har vi lagt stor vægt på budskabsforståelsen og sammenhængen mellem film og outdoor", siger Jonas Nielsen. |