Der er godt nyt for alle, der arbejder med salg i den danske radiobranche. Radiodays tilføjer nu 4-6 workshops og sessions i programmet.
"Programmet er hele tiden under udvikling og der arbejdes med en lang række muligheder for sessions og workshops indenfor alle facetter af radiobranchen. Et af de områder vi har særligt fokus på at udbygge lige nu, er sælgerne og hele salgsdelen", fortæller projektleder Christian Kjeldsen, og fortsætter:
"Vi arbejder i mange retninger og kommer blandt andet til at kigge på, hvad den nye PPM aftale kommer til at betyde og hvilke erfaringer, der er fra udlandet i forhold til salget. Vi kommer til at kigge på psykologien bag salg samt erfaringsudveksling imellem sælgere fra forskellige dele af landet. Vi arbejder med sessions, der kan generere mere kreativitet i udviklingen af produkter til kunderne mv. og er i en god løbende dialog med salgsteams forskellige steder i radiobranchen. Alle er velkomne til at spille ind", siger Christian Kjeldsen.
De sidste sessions bliver offentliggjort senest den 5. august 2007.
- - -
Se også: http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?id=14004
|