Under overskriften "Skærp dine radiosanser" startede Serious Radio Business i sidste uge en række af små udfordringer til de kreative på landets reklamebureauer.
Martin Riel (billedet), Serious fortæller: "Udfordringen henvender sig til de, der mener, at de i virkeligheden sagtens kan lave verdens bedste radiospot - men bare aldrig har fået lov. Til dem, der er blevet "jordet" af kunderne eller kontaktfolkene så mange gange, at de helt har glemt, at radio er et kanonmedium til at få folk til at danne billeder. Og til de 9 ud af 10 kreatører, som ydmygt indrømmer, at de faktisk aldrig rigtig har fået fat om det med dialogskrivning".
Med udfordringen vil man få inspiration og gode råd, eksempler fra ind- og udland, værktøj og værktøjskasse, ris og ros - og frem for alt, fornemmelse og føling for verdens mest visuelle medie, skriver Serious på dets hjemmeside.
Alle interesserede kan tilmelde sig på www.serious.dk/udfordring og vil derefter modtage en udfordring pr. mail 2-3 gange om måneden, som skal løses og mailes tilbage inden for et par dage. |