Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Thomas Hertz markedsføringsdirektør i DR
Onsdag 17. december 2008
Af Karsten Jensen
 
DR's markedsføringsfunktioner er gennem de seneste år blevet samlet i en afdeling, og nu kan chefen for afdelingen, Thomas Hertz, fremover kalde sig markedsføringsdirektør.
Chefen for DR's markedsføringsafdeling, Thomas Hertz, er blevet udnævnt til markedsføringsdirektør. Det sker, efter at markedsføringsfunktioner i DR i gennem de seneste år er blevet samlet og nu omfatter markedsføring, programpresse, præsentation af programmer samt branding på tværs af platforme og kanaler. Senest er ansvaret for markedsføring af Koncerthuset og for DRs overordnede design blevet placeret under den nye markedsføringsdirektør. Derudover har Thomas Hertz også ansvaret for DR Multimedie, som blandt andet producerer bøger, CD’er og DVD’er.

"Vi lever i en tid, hvor danskerne har mulighed for at se og høre mere og mere tv og radio samtidig med, at udbuddet på nettet og de nye medier også øges. Midt i dette væld af tilbud er det vigtigt, at danskerne bliver informeret om den mangfoldighed af programmer og nettilbud, som DR tilbyder for licensen. Oveni dette er det en stor udfordring at markedsføre Koncerthuset med de mange musikoplevelser, som DR gerne skal sælge billetter til. For at styrke den samlede markedsføringsindsats har vi derfor samlet vores aktiviteter og udnævner i forlængelse heraf Thomas Hertz til markedsføringsdirektør for DR," siger generaldirektør Kenneth Plummer.

Thomas Hertz begyndte som markedsføringschef for tv og nye medier i DR i 2002. I dag er markedsføring af radioen og Koncerthuset som nævnt samlet i en fælles markedsføringsafdeling.

"DR arbejder hele tiden på at kommunikere mere og mere målrettet til seerne, lytterne og brugerne. Det kan vi kun lykkes med, hvis vi ved, hvad der interesserer danskerne og samtidigt har overblik over DRs samlede udbud af programmer og aktiviteter. Det er derfor en styrke, at vi har samlet vores markedsføringsfunktion og i kraft heraf kan informere brugerne, der hvor de er og med så relevant information som muligt," forklarer Thomas Hertz.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -