Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Svensk radioreklamebranche fordobler informationsbudget til 5 mio. kr
Tirsdag 27. marts 2001
Af Stig Hartvig Nielsen
 
Svensk Radioreklam, SRR, fordobler sit informationsbudget til 5 mio. svenske kroner. Grunden er at mediebureauerne køber for lidt radioreklame.
”Vi ligger på en andel af 3 % af de reklamer der formidles af medierådgiverne. Det vil vi gerne have op på 5 %”, siger Christer Jungeryd fra SRR til Dagens Media.
Brancheforeningen indleder en charmeoffensiv til 130 håndplukkede strategiske medierådgivere og projektledere på reklamebureauer. I første omgang drejer det sig om at skabe personlig kontakt, men der vil også blive anvendt annoncer i branchepressen og i radio.
Offensiven indebærer også at SRR opretter to nye afdelinger: SRR Research og SRR Support.
SRR Support skal bl.a. forteste radioreklamer. Det skal ske via internettet og ambitionen er at finde et panel inden årsskiftet, der skal bedømme reklamerne inden de ryger i æteren. Formålet er at få bedre radioreklamer, og tjenesten bliver gratis for de reklamebureauer og produktionsselskaber der vil benytte tilbuddet.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -