|
Lyttertal - uge 4
Onsdag 30. januar 2008
Af Stig Hartvig Nielsen |
|
Her er oversigten over markedsandele af al radiolytning - 'share' blandt alle over 12 år i uge 4 (21. - 27. januar 2008) iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 3, 2 og 1.
1. (1) DR P4 (total): 41.4 (41.7 - 42.4 - 42.9) % 2. (2) DR P3: 18.8 (18.4 - 18.4 - 16.5) % 3. (4) DR P1: 5.4 (5.1 - 4.6 - 5.5) % 4. (5) DR P2: 5.1 (5.0 - 4.0 - 3.8) % 5. (3) Radio 100FM: 4.7 (5.7 - 6.3 - 6.3) % 6. (6) TV 2 Radio: 4.5 (4.4 - 3.6 - 4.1) % 7. (8) The Voice (total): 1.9 (1.4 - 1.4 - 1.6) % 8. (7) Radio 100 Soft: 1.7 (2.3 - 2.5 - 2.2) % 9. (9) Radio 2 (total): 1.2 (1.0 - 1.1 - 1.3) % 10. (10) P4 Danmark: 1.1 (0.8 - 1.0 - n/a) %
Her er oversigten over den den ugentlige markedsandel af al radiolytning - 'share' i aldersgruppen 12-50 år i uge 4 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 3, 2 og 1.
DR P3: 31.6 (29.5 - 29.9 - 26.5) % DR P4 (total): 21.0 (22.0 - 20.7 - 22.8) % Radio 100FM: 8.1 (9.9 - 10.7 - 11.3) % TV 2 Radio: 6.0 (6.6 - 5.6 - 6.6) % The Voice (total): 3.7 (2.6 - 2.5 - 3.0) % DR P1: 2.4 (2.5 - 2.5 - 2.9) % Radio 100 Soft: 2.3 (3.3 - 3.6 - 2.6) % Radio 2 (total): 2.1 (1.5 - 1.5 - 2.1) % DR P2: 0.5 (0.5 - 0.3 - 0.6) %
Her er oversigten over den ugentlige dækning - 'reach' blandt alle over 12 år i uge 4 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 3, 2 og 1.
DR P4 (total): 2.924.000 (2.811.000 - 2.950.000 - 2.691.000) DR P3: 2.505.000 (2.372.000 - 2.428.000 - 2.309.000) Radio 100FM: 1.182.000 (1.246.000 - 1.307.000 - 1.168.000 TV 2 Radio: 1.076.000 (1.133.000 - 1.232.000 - 975.000) DR P1: 689.000 (755.000 - 733.000 - 735.000) The Voice (total): 674.000 (733.000 - 776.000 - 642.000) Radio 100 Soft: 559.000 (626.000 - 609.000 - 637.000) DR P2: 409.000 (453.000 - 400.000 - 396.000) Radio 2 (total): 332.000 (362.000 - 429.000 - 369.000) |
|
Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version |
|
|
|