DRs Katja Marcuslund, der er markedsføringschef for DAB, siger om sit job, at hun ikke kun arbejder for DR, men for hele DAB branchen. DAB dagen i går kan blive en tilbagevendende begivenhed.
DR havde til DAB-dagen i går indbudt ca. 50 personer fra forskellige dele af radiobranchen. DAB-dagen var ikke en forbrugermesse, men åben for radiobranchen og distributionsnettet, der med sine 15 udstillingsstande præsenterede den digitale teknik.
Markedsføringschefen glæder sig over, at startskuddet for resten af 2005 nu har lydt og håber på, at DAB-dagen kan blive en tilbagevendende begivenhed, hvor branchen kan mødes. Katja Marcuslund er glad for, at de to nye DAB broadcastere, Sky og 100FM også er kommet med i det digitale radionet og håber, at der kommer flere med.
Katja Marcuslund er yderst tilfreds med forløbet af DAB-dagen. Hun var i dagens anledning iført en specialdesignet DAB-kjole, som hun på radionyt.coms opfordring, poserer i foran sin DAB-bil uden for Radiohuset på Rosenørns Álle.
Foto: Agnete Schlichtkrull.
|