Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Eksklusiv salgsworkshop på Radiodays
Tirsdag 10. august 2010
Af Stig Hartvig Nielsen
 
Radiodays har i dag åbnet for tilmelding til en eksklusiv salgsworkshop. Men det gælder om at være hurtig. Der er nemlig kun 40 pladser i spil til workshoppen, der afholdes på Radiodays 2010 lørdag den 2. oktober 2010 i CPH Conference i DGI Byen.
Workshoppen indledes af den engelske reklameguru Tony Hertz, der vil løfte sløret for 'de syv hemmeligheder bag kreativ radio og kreativ radioreklame.'

Tony Hertz' karriere strækker sig over mere end 35 år og fire kontinenter. Han driver i dag det London-baserede konsulenthus Hertz:Radio samt Other Clever Advertising Ltd. Selskaber han startede, da han i 2001 forlod McCann-Ericsson, hvor han de seneste 14 år var kreativ direktør i Tokyo, Bruxelles og Birmingham. Han har vundet en lang række internationale priser. Tony Hertz går for at være en af verdens bedste indenfor sit felt, og han har allerede undervist radiofolk i små 30 lande over hele verden.

"Der vil blive plads til langt flere folk til session med Tony Hertz, da det bliver en af to åbningssessions for Radiodays 2010”, fortæller festivalchef Christian Kjeldsen.

Efter at have fået et kreativt skud fra Tony Hertz, starter en mere end 4 timer lang workshop, hvor alle, der arbejder med salg, har chancen for at komme på skolebænken og blive undervist af salgscoach Brian Stahlhut Christiansen. Deltagerne vil få en række teoretiske og praktiske værktøjer omkring salg og psykologi mv. i salget og vil herefter blive stillet over for konkrete problemstillinger fra det virkelige liv.

”Der er tale om en ganske krævende workshop, hvor to topprofessionelle coaches hele tiden vil stille deltagerne overfor nye udfordringer og give deltagerne værdifuld nu-viden med hjem, der vil sætte hver enkelt sælger i stand til at udvikle sig selv og dermed opnå bedre resultater”, siger Christian Kjeldsen.

Der er kun 40 pladser på denne workshop - og det er et krav, at hver enkelt deltager medbringer sin egen laptop, der har mulighed for at anvende wireless internet, da en del af undervisningen kræver dette.

Og som afslutning på en lang og intens dag får deltagerne mulighed for at se, hvordan man ved at tænke anderledes, kan booste sit reklamesalg i Danmark her og nu.

”Kommerciel radio leder hver dag efter nye måder at skabe indtægter på. Jagten er for manges vedkommende endt hos NRS Media i England, der har formået at skabe flotte resultater sammen med radioerne. Hvordan kan man gøre sit lokale reklamesalg bedre og ikke mindst, hvordan kan man booste salget? Dagens sidste session er for folk, der arbejder med reklame og reklamesalg, vil afdække nye måder at hente indtjening på og give eksempler på arbejdsmetoder, der vil hjælpe stationerne til at nå budgettet. Alt dokumenteret med aktuelle danske cases fra den virkelige verden”, fortæller Christian Kjeldsen. Det bliver Radio Sydhavsøernes Kim Nielsen, der sammen med NRS' Bente Ljungqvist slutter den kommercielle workshop af.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -