SBS Radio A/S har ansat René Slatanach (38) i en nyoprettet stilling som kommerciel direktør. Han tiltræder den 1. november og kommer fra en stilling som markedschef og International Account Director på Politiken.
Med ansættelsen af René Slatanach ruster SBS Radio A/S sig til den kommende konkurrence på radiomarkedet. Målsætningen for SBS Radio A/S er at fastholde sin position som Danmarks førende kommercielle radiovirksomhed.
"Der er for alvor kommet fokus på kommerciel radio i Danmark, og vi forventer en betydelig vækst i markedet for radioreklamer de kommende år. SBS Radio er markedsleder i dag, og det er en position vi agter at forsvare. Vi tror på offensivt forsvar, og jeg er derfor glad for, at vi med René Slatanach får mulighed for at sætte yderligere fokus på udviklingen af markedet for radioreklame", siger direktør for SBS Radio A/S i Danmark, Henrik Knaack.
René Slatanach glæder sig til at komme ind i kampen om det voksende radiomarked i Danmark: "Efter seks gode år på den levende avis, er denne udfordring som skræddersyet for mig. Radio er et medie i vækst og en branche præget af benhård konkurrence og hos SBS Radio A/S har man Danmarks stærkeste radiobrand, en erfaren salgsorganisation samt viljen til at vinde kampen om de gyldne radiokroner. Radiomediet skal for alvor indtage sin plads i medielandskabet, og jeg ser frem til at være med til at bidrage med den fortsatte udvikling af slaget af Radioreklame i SBS", siger René Slatanach.
|