Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Norge: Stor markedsføringskampagne for Radio Norge skudt i gang
Tirsdag 22. april 2008
Af Karsten Jensen
 
SBS radioen, Radio Norge, der indtil i går hed Kanal 24, har netop søsat en større markedsføringskampagne – målet er at begynde helt forfra.

Selv er stationen meget stolt af det nye navn, der skal signalere noget nyt og at stationen er for hele Norge. Netop nu er en større markedsføringskampagne lanceret udendørs i 19 byer. Derudover har Radio Norge købt reklame tid på TVNorge og TV 2.

Programprofilen er også ny på Radio Norge, der nu har nyhedsudsendelser hver halve time. Musikken er et bredt miks med stor variation fra 70’erne, 80’erne og 90’erne – samt musik fra i dag, oplyser Kampanje.

Måske er det belært af de da danske erfaringer for chefen for Radio Norge, Bente Klementsdal, vil ikke kommentere på hvordan lyttertallene ser ud om et år.

Mediebureauet Inititative Universal vurderer, at Radio Norge satser på en gruppe, der kan lide rockmusik fra 80’erne og 90’erne og at de går efter en målgruppe på mellem 30 og 50 år, med et fokus på mænd. Bureauet mener det er for tidligt at sige om dén formular virker, men peger på, at musikvalget måske favner for bredt på bekostning af lytterne under 30 år.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -