Selvom Radiodays i går kunne fortælle, at det kommercielle program er færdigt på indholdet, er der her til morgen dukket endnu en session op i det spækkede program. Det er nemlig lykkedes Radiodays, at få det norske reklame-hotshot Paal Tarjei Aasheim på programmet.
"Paal Tarjei Aasheim har nogle utroligt spændende indgange til, hvordan man styrker den kreative proces i forhold til reklame- og mediebureauernes brug af radioreklame samt indfaldsvinkler til, hvordan man kan styrke processen således, at radioreklame positioneres bedre i det samlede udbud i en reklamepakke", fortæller projektleder Christian Kjeldsen og fortsætter:
"Når vi har prioriteret denne session højt, er det fordi såvel de mediebureauer, som vi har været i kontakt med som radioernes salgschefer dels har peget på en session af den her karakter og dels har peget på Paal som keynote speaker".
Paal Tarjei Aasheim er strategisk direktør i McCann i Oslo og er i Norge en af dem, der ved mest om kreative processer i forbindelse med bureauernes brug af radioreklame. |