Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Norsk reklame-hotshot på Radiodays
Torsdag 16. august 2007
Af Stig Hartvig Nielsen
 
Selvom Radiodays i går kunne fortælle, at det kommercielle program er færdigt på indholdet, er der her til morgen dukket endnu en session op i det spækkede program. Det er nemlig lykkedes Radiodays, at få det norske reklame-hotshot Paal Tarjei Aasheim på programmet.
"Paal Tarjei Aasheim har nogle utroligt spændende indgange til, hvordan man styrker den kreative proces i forhold til reklame- og mediebureauernes brug af radioreklame samt indfaldsvinkler til, hvordan man kan styrke processen således, at radioreklame positioneres bedre i det samlede udbud i en reklamepakke", fortæller projektleder Christian Kjeldsen og fortsætter:

"Når vi har prioriteret denne session højt, er det fordi såvel de mediebureauer, som vi har været i kontakt med som radioernes salgschefer dels har peget på en session af den her karakter og dels har peget på Paal som keynote speaker".

Paal Tarjei Aasheim er strategisk direktør i McCann i Oslo og er i Norge en af dem, der ved mest om kreative processer i forbindelse med bureauernes brug af radioreklame.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -