Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Fremgang for The Voice i målgruppen
Fredag 22. december 2006
Af Stig Hartvig Nielsen
 
The Voice sætter ny bundrekord i lyttertilslutningen i Gallups nyeste tal fra november måned. Men det er i HELE befolkningen. I The Voice's målgruppe - de 12-29 årige - går det en hel anden vej. Her går det flot fremad.
The Voice har her i efteråret valgt at omlægge sin strategi - og gå benhårdt efter at blive de 12-29 åriges foretrukne radiostation. En strategi, der ud fra de seneste lyttertal allerede er godt på vej til at blive en succes, skriver The Voice i en pressemeddelelse.

I målgruppen 12-29 år går The Voice frem til 155.000 daglige lyttere – og i samme målgruppe øges samtidigt sharen (markedsandelen) til 7.8 pct. Den gennemsnitlige lyttetid tager et spring fra 184 min. til 241 min. i november 2006.

"Vi glæder os over den positive udvikling i vores målgruppe. Vi har i løbet af efteråret fin-tunet vores format til den kommende konkurrencesituation, og det glæder os at de 12-29 årige i målgruppen tager godt imod det. The Voice står stærkt som Danmarks stærkeste ungdomsbrand indenfor radio & tv, og valget som rytmisk CHR-station indeholder fortsat et kæmpe potientiale", udtaler Tobias Nielsen, Brand manager for The Voice Danmark.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -