Den 1. marts søsatte Radio 3 sin nye hjemmeside, der både er blevet opdateret rent grafisk men også ført ajour på indholdssiden.
Nu har sitet sit eget tidsrigtige look og flere nye features, oplyser fynske Radio 3.
Til lanceringen har Radio 3 udviklet en kampagne, som bliver markant synlig med forskellige annonceformater i aviserne, med spot på storskærmen, med web-bannere og selvfølgelig med radiospots.
Omdrejningspunktet i kampagnen er en konkurrence om en kæreste-tur til New York. Fem dage i byen der aldrig sover. Og med Mercedes-kørsel til og fra Kastrup og en check på 1000 $ i lommen. Derudover en mængde sidepræmier; cd’er, koncertbilletter og Radio 3 t-shirts.
Konkurrencen involverer lytterne, fortæller Radio 3 videre. Lytterne skal skrive ind og fortælle, hvorfor det lige præcist er dem, der skal til New York. Og efterfølgende skal lytterne stemme på de bedste forslag og finde det kærestepar, som skal bo på Manhatten, shoppe på Broadway og Fifth Avenue, køre i hestevogn rundt om Central Park osv.
Se Radio 3's nye hjemmeside her: www.radio3.dk |