Serious Radio Business udvider nu sin hjemmeside med en internetbutik, specielt rettet mod alle med interesse for radio generelt og kommerciel radio i særdeleshed.
Da Serious for nyligt relancerede hjemmesiden, var målet at skabe et samlingssted dels for reklamefolk, der vil vide mere om kommerciel radio i Danmark, men i høj grad også for folk i radiobranchen. "Vi vil gerne have serious.dk til at fremstå som en pålidelig, uafhængig kilde til inspiration og viden om mediet", fortæller Palle Bo, Serious Radio Business i Jylland til radionyt.com.
"Serious Webshop er i den forbindelse en naturlig udbygning", fortsætter han. Folkene bag Serious Radio Business vil løbende afsøge markedet for spændende materiale (primært bøger og audioseminarer) om mediet, og tilbyde de mest relevante varer på webshoppen. "Vi bestræber os på at håndplukke ting, der ’rykker’, uanset om man er programchef, direktør, studievært, sælger eller tekstforfatter. Alle har brug for inspiration og nye inputs, og med bøger og Cd'er fra folk som f.eks. Tracy Johnson og Dan O'Day skulle der være nok at sætte tænderne i", slutter Palle Bo, fra Serious Radio Business, der har alle varerne med på deres stand på Radio Days i den kommende weekend. Du finder Serious Webshop på www.serious.dk.
|