Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Sky køber al outdoor-reklame
Torsdag 30. oktober 2003
Af Stig Hartvig Nielsen
 
Når Sky Radio P5 lanceres den 15. november bliver det for et tocifret million-beløb, og barderdelen bliver betydelig mindre end hidtil. Fagbladet Markedsføring skriver i dag, at Sky har købt næsten alle billboards i Danmark samt Abribus og buslangsider i ugerne efter lanceringen. Dermed bliver der tale om en af de største medielanceringer nogensinde.
Oprindeligt var der afsat godt 30 mio. kr. til lanceringen, men direktør for Sky i Danmark, Kasper Krüger, siger til Markedsføring, at beløbet bliver endnu højere. Han vil dog ikke ud med - præcist hvor stort et beløb, der er tale om.

Udover outdoor delen vil Sky Radio P5 også blive markedsført gennem tv-reklamer og gennem print-media.

Sky bookede allerede umiddelbart efter auktionen i juni stort set al out-door reklame. Dermed er konkurrenten - Talpa Radio og deres Radio 100FM - henvist til plakatmafian, hvis man vil have synlighed i bybilledet.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -